مقالات

در کارخانه وینتر چه می گذرد؟

کارخانه وینتر

در این وبلاگ میخواهیم به معرفی کوتاهی از فعالیت کارخانه وینتر بپردازیم و بخش های تولیدی کارخانه را معرفی کنیم تا شما ببینید در کارخانه چه می گذرد

1- بخش اداری

بخش اداری کارخانه از واحدهای اتاق مدیرعامل، معاون امورمالی، کارشناس امورمالی ،امور تولید، بازرگانی، فروش و روابط عمومی تشکیل شده که کارمندان سعی می کنند تا روند تولید، فروش ، مالی و تبلیغات به نحو هرچه بهتر انجام گیرد تا خلا یا مشکلی مانع از تولید نشود.

2- بخش تولید روغن

در این بخش خامه تازه تولیدی که توسط دستگاه خامه گیر از شیر تازه و بهداشتی گرفته می شود به بخش تولید روغن منتقل میشود و با رعایت کلیه نکات بهداشتی و روش سنتی  داخل دیگ های بزرگ ریخته شده و شروع به همزدن می کنند تا زمانی که تبدیل به روغن مرغوب گردد و بعد از گذشت زمانی مشخص که دمای آن به دمای تعادل رسید بسته بندی و به سردخانه کارخانه منتقل می شوند.

3- بخش تولید کره

یکی دیگر از بخش های اصلی کارخانه وینتر بخش تولید کره حیوانی است در این بخش کارخانه وینتر با افتخار دارای مجهزترین و تنهاترین دستگاه تولید کره حیوانی در جنوب شرق کشور است.

خامه 42 درصد بعد از فرایند پاستریزاسیون وارد دستگاه چر یا کره گیر میشود و بعد از انجام فرایند توسط دستگاه تبدیل به کره حیوانی میشود.

و بعد قسمت بسته بندی میشود که یا در جعبه های 25 کیلوگرمی بسته بندی میشود یا در وزن های کمتر 

4- بخش تولید پنیراولیه

در این بخش محصولی تولید می شود که ماده اولیه خوشمزه ترین محصول است .

پنیر اولیه ماده اصلی تولید پنیرپیتزاست که برای تولید آن شیر توسط دستگاه سپراتور به دو ماده خامه و شیراسکیم تبدیل میشود سپس شیر اسکیم  وارد وتن ها شده و بعد از اضافه کردن موادی و گذشت زمان تبدیل به پنیراولیه میشود.  

5- بخش تولید پنیرپیتزا

یکی از قسمت های خوشمزه کارخانه بخش تولید پنیرپیتزاست که پنیراولیه تولید شده در قسمت قبل با موادی ترکیب میشود سپس وارد دستگاه پخت پنیرپیتزا میشود و بعد از گذشت زمان مشخص همگن سازی میشود و درنهایت پنیرپیتزا تولید میشود.

کارخانه وینتر با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی و دستور پخت های خاص 4 نوع پنیرپیتزا تولید میکند که عبارت اند از: ویژه وینتر، گردونه قرمز و آبی، مهلقا قرمز و آبی و مرانتا

که تفاوت آن ها در ترکیات آن هاست.

6- بخش تولید پنیرلاکتیکی

بخش تولید پنیرلاکتیکی یکی دیگر از بخش های تولیدی کارخانه است در این بخش شیر بعد از فرایند پاستور با دمای 92 درچه ساتیگراد وارد وتن های استیل میشود و بعد از اضافه کردن ترکیباتی به مدت 20دقیقه به حال خود رها می شود و در نهایت آب پنیر از آن خارج میشود.

7- بخش تولید بستنی سنتی زعفرانی

بستنی سنتی زعفرانی یکی دیگر از محصولات خوشمزه کارخانه وینتر است که در این قسمت سعی کردیم با مواد درجه یک از جمله شیر تازه ، زعفران 100 درصد خالص و بهترین نوع خامه تولید محصولی تولید کنیم که 100 درصد خالص، سالم و بهداشتی باشد. 

8- بخش تولید خامه قنادی

یکی دیگر از فراورده های لبنی خامه قنادی است که مورد مصرف صنعتی و خانگی قرار میگیرد کارخانه وینتر در این بخش هم تولید خامه قنادی با کیفیت و پاستوریزه دارد که روانه بازار میکند.

این بخش های تولیدی کارخانه وینتر بود، کارخانه که از سال 1392 تولید خود را آغاز کرد و با افتخار یکی از تولیدکنندگان برتر در منطقه جنوب شرق کشور است،

کارخانه ای با ظرفیت تولید بالا که سعی کرده با ظرفیت نیروی کار داخلی و استفاده از مواداولیه درجه یک و استاندارد در محیطی کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه کثیفی محصولاتی تولید کند که علاوه بر بازار داخلی به کشورهای همسایه هم روانه کند تا آنها هم طعم محصولات وینتر را تجربه کنند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *